Suomen Pyreneläiset ry

Suomen Pyreneläiset ry valvoo pyreneittenkoirien sekä lyhykarvaisten pyreneittenpaimenkoirien ja pitkäkarvasten pyreneittenpaimenkoirien etuja maassamme. Jalostuksen tavoitteena on rotujemme tason ylläpitäminen ja edistäminen.

Suomen Seurakoirayhdistys SSKY ry on pyreneittenkoirien ja pyreneittenpaimenkoirien rotujärjestö. Suomen Pyreneläiset ry toimii SSKY:n jäsenyhdistyksenä. Lisäksi yhdistys järjestää jäsenilleen tapahtumia lisätäkseen koirien ja omistajien yhteistoimintaa sekä lähentääkseen rotua harrastavia ihmisiä. Pyreneläiset julkaisee myös omaa lehteä Pyrripostia, joka ilmestyy neljästi vuodessa. Haluamme myös markkinoida upeita rotujamme sopiviin koteihin.

Jäsenedut:
+ PyrriPosti neljästi vuodessa.
+ Mahdollisuus osallistua yhdistyksen jäsentapahtumiin: lajitreenit, luennot ja koulutusviikonloput, jalostustarkastukset, kokeet, kilpailut ja näyttelyt.
+ Edullisemmat ilmoittautumismaksut muihin yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin kuten luonnetesteihin, kokeisiin, kilpailuihin, leireihin ja koulutuspäiviin.
+ Mahdollisuus osallistua keskusteluun ja saada vertaistukea yhdistyksen Facebook-ryhmässä.

Jäseneksi

Jäsenmaksut vuonna 2024

• Varsinainen jäsen – 30 €
  • Perhejäsen (ei sisällä jäsenlehteä) – 15 €
  • Pentuejäsen (kasvattajan ilmoittama) – 15 €
  • Liittymismaksu – 10 €

Jäsenhakemuksenmuksen tehtyäsi ja hallituksen hyväksyttyä sinut jäseneksi saat jäsenmaksulaskun, jonka maksamalla vahvistat jäsenyytesi. Jäsenhakemuksesta tulee kuittaus.

Yhdistyksen pankkitili:

Paperimuodossa laskulla   FI98 1222 3000 2025 92
Konekielisessä muodossa FI9812223000202592
BIC/SWIFT NDEAFIHH

Maksuliikenteessä käytettävän viitenumeron saa rahastonhoitajalta.

Linkki YHTEYSTIETOIHIN.

Jäsenhakemus

Lomakkeet

Kaikki kululaskut yhdistykselle on tehtävä käyttäen kululasku-lomaketta.